• Lid worden

Heb je zin om te korfballen? Korfbal is een leuke sport voor iedereen. Kom gewoon een keer kijken bij een training of wedstrijd. Je kunt zelfs 3x gratis meetrainen, zo kun je eerst kijken of je het leuk vindt. Klik op de link voor de trainingstijden.

Besluit je om lid te worden dan hoef je geen shirt aan te schaffen want deze krijg je in bruikleen van de club.

Wil je meer informatie? Stuur gerust een e-mail naar [email protected] en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Je kan natuurlijk ook gelijk het aanmeldformulier invullen (zie oranjebalk hieronder).

Omdat een vereniging alleen kan draaien op voldoende vrijwilligers vragen wij jou ook het vrijwilligersformulier in te vullen. De ledenadministratie zal deze toesturen na ontvangst van de aanmelding.

• Contributie

Omschrijving Categorie Bedrag / kwartaal Leeftijdsindicatie
    Senioren     €                    62,25
    Junioren A-jeugd   €                    49,50  Gemiddeld 18 jaar
    Aspiranten B-jeugd   €                    42,00  Gemiddeld 15 jaar
    Aspiranten C-jeugd   €                    42,00  Gemiddeld 13 jaar
    Pupillen D- jeugd   €                    36,00  Gemiddeld 11 jaar
    Pupillen E-jeugd   €                    36,00  Gemiddeld 9 jaar
    Welpen F- jeugd   €                    27,75  Gemiddeld 7 jaar
    Kangoeroes 3 t/m 6 jaar   €                    18,75  Tot en met 6 jaar
    Dreumes korfbal 1-3 jaar   €                    18,75  Tot 3 jaar
    G-korfbal Alle leeftijden   €                    40,50
    FIT 45 Alle leeftijden   €                    60,00
    Oldstars     €                    60,00  55 +
    Recreanten Alle leeftijden   €                    21,00
    Niet spelende leden Alle leeftijden   €                    21,00
  • Wijzigen of opzeggen van het lidmaatschap

Opzegging of een wijziging van het lidmaatschap dient voor 1 juni schriftelijk door te worden gegeven bij de ledenadministratie.

[email protected]

Tussentijds opzeggen kan per einde van ieder kalenderkwartaal, daarbij rekening houdend met een opzeggingstermijn van 4 weken. In verband met de verplichtingen die er zijn (ten aanzien van veldhuur, zaalhuur, bondscontributie en dergelijke) zijn wij, voor de wedstrijd spelende leden, genoodzaakt over de resterende kwartalen tot 30 juni 25% van de contributie in rekening te brengen.

Ga je verhuizen, heb je een ander e-mailadres of mobiel nummer, of heb je een andere wijziging die relevant is voor onze ledenadministratie? Wil je dit dan ook zo spoedig mogelijk doorgeven aan de ledenadministratie?

Voorbeeld:

Bij opzeggen met ingang van 1 januari, dient de opzegging binnen te zijn voor 4 december. Er is dan nog 25% van de contributie verschuldigd over de kwartalen:

-1 januari tot en met 30 maart;

-1 april tot en met 30 juni.